فیلم دربند

آخرین مطالب ارسال شده

بازدید : 321 بار بار
نظرات : 0

متن آهنگ هوس کردم از امیر عباس گلاب

موزیک : امیر عباس - تنظیم : سعید شمس
ترانه ســُرا : امیر عباس

 

متن آهنگ هوس کردم از امیر عباس گلاب | WwW.BestBaz.IR

 

 

متن آهنگ هوس کردم

 

هوس کردم برم یه جای ِ دور و یه جای ِ بیصدا و سوت و کور و
برم جایی که آدما نباشن
میخوام برم بریدم آخراشم
هوس کردم نشه دیگه دلم تنگ بشم کور و کر و دیوونه و منگ
هوس کردم برم یه جا که هرشب
بریزه روی ِ گونه ــَم سیل ِ اشکم
هوس کردم که امشب زیر ِ بارون برم تا جایی که میره خیابون
هوس کردم فراموشی بگیرم
فراموشم بشه از زندگی سیرم
.
.
.
هر کاری کردم نشد ...
هر راهی رفتم نشد ..
هر عشقی خواستم نموند ...
هر جور منو خواست کشوند ...
دلگیرم من از همه شاید که تقدیرم ِ حالا بشین جای ِ من
این حال و روز ِ.منه
هوس کردم از احساسم جداشم برم یه گوشه مثل ِ بچه ها شم
میخوام بازم بشه غدغه هامون
فقط شکستن ِعروسکامون
من از این مردمان ِـت می هراسم صدام کن من صداتو میشناسم
دیگه وجود ِ من انگار نه انگار
هوس کردم برم خدانگهدار

 

 

 

دانلود آهنگ هوس کردم از امیر عباس گلاب :

Mp3 320.

لینک 1 :

Amir Abbas Golab - Havas Kardam 320

لینک 2 :

Amir Abbas Golab - Havas Kardam 320

 


برچسب : اس ام اس های فلسفی و عارفانه اس ام اس های فلسفی زندگی اس ام اس های فلسفی معنی دار , اس ام اس های فلسفی و آموزنده , پیامک فلسفی , پیامک آموزنده , اس ام اس های فلسفی , اس ام اس های فلسفی زیبا , اس ام اس های فلسفی عاشقانه , اس ام اس های فلسفی جدید ,

Comment

نظرات

    نظرت در مورد این مطالب چیه؟
    کد امنیتی رفرش